fredag den 21. august 2015

Hvornår slutter drømmene?

Hvornår slutter drømmene?
 
Jeg drømmer om flotte kager med sødme
de frister mine sukkerinstinkter, mit ønske om velbehag
mine længsel efter noget sødt, ind frie min umættelige last
jeg mærker kroppens trang, mine tanker bliver hevet på langfart
kringle, othellolagkage, nøddekage, Napoleonskage, brownies...

Jeg er så lækkersulten, at min mave byder mig, at gå hen til bageren
NØDLUKKET står der, VI HAR ROTTER
min hjerne holder op med at tænke, og jeg glor ind af vinduet
og får øje på rotter der gnasker i kagerne
inden på disken aner jeg flere rotter
bageren basker rundt med sin kost derinde

Jeg får kvalme og i det, vågner jeg op fra drømmen
"pyha, det var kun en drøm", tænker jeg og går ud for at tisse
slår toiletbrættet op og vil til at sætte mig
da jeg ser 2 rotter kravle op af toilettet mod mig.
jeg skriger og skriger og løber chokeret ud af huset
tager mig fortvivlet til hovedet. "Er det drøm eller virkelighed??"

"Kære venner, det her var også en drøm,
for nu rusker min kæreste i mig, fordi jeg skriger."

Hvem ved, var det denne gang, nu også en drøm???
for tanken igennem mig....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar