tirsdag den 29. marts 2016

Sorg

Sorg

Påsken 2015 blev ikke som forventet
men sorgens påske
det passede til Langfredag
men det var ikke Jesus det handlede om
det handlede om min bror, der sov ind Palmesøndag

Sorgen knuger, en stor knude i maven
I aften kl. 21.15 er det et år siden du forlod livet
det bliver svært at passere uden tårer
tårer med minder og kig i fotobøgerne

Den aften står som en tåge for mig
jeg husker den som en af de værste i mit liv
så fortvivlende og så meningsløst
alt gik i stå

Et par dage efter sagde jeg til min veninde:
"Nu ved jeg hvordan pårørende der har mistet, har det"
Der var det først rigtig gået op for mig
at min bror definitiv var væk fra dette liv.

Nu her et år efter, har jeg først magtet
at få lukket din Facebookside, det var lidt af en hurdle
dette var en af del af min sorgproces
men der vil komme flere i en eller anden form.

Din mindeside ligger nu på Facebook,
minder og fotos kan vi dele
på gode og dårlige dage
græde og smile i en for enighed
minder gemt i vores hjerter og sind

Stjernen glimter på himlen
Jeg tænder et lys...
 
 
(min bror døde 29. marts 2015)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar