tirsdag den 3. maj 2016

Knust i sorg

 
Knust i sorg 

Jeg er i dyb sorg og meget chokeret og knust over, at min kære elskede søn André har valgt at forlade livet.

Du ønskede ikke at være her mere, din psyke kunne ikke mere.

Du ringede i går aftes(5/4 2016) og spurgte om du måtte komme forbi. Du kom og vi spiste mad sammen. Du fortalte, at du ikke vil leve mere. Det var så hårdt at høre. Jeg fortalte dig, at sådan skulle du ikke have det, og at vi alle elskede og holdte af dig, og foreslog dig, at vi skulle tage på psykiatrisk skadestue.
Det gjorde vi, de indlagde ham natten over og udskrev ham igen i formiddags.

Kl. 18 kom politiet og fortalte, at du havde forladt livet ca. kl. 15.30.

Jeg er uforståeligt for mig, at du ikke er her mere.

Du er nu hos Gud i himlen.

Jeg begynder at græde igen…..

 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar