torsdag den 29. oktober 2015

Ilden

Ilden

En jag af skræk jager igennem min krop
den store sorte skyformation nærme sig
jeg løber og løber, rædselsslagen...

Skyen daler ned mod mig, jeg skriger og skriger
pludselig flammer ild ned og opsluger alt i nærheden af mig
jeg løber, løber, løber, kuldegysninger, angst...

Næste skyformation nærmer sig
tildækker mig med sand, men tror ikke det virker
løber, løber, løber, gysende...
med nød og næppe undslipper jeg den næste ild

Omklamrer min krop, hvor skal jeg løbe hen?
To formationer hænger længere ude, snart vil de være her
løber, løber, løber formålsløst derudad...

Panisk kigger jeg rundt, imens jeg holder på min mave
Jeg vil ikke dø...
Ilden flyder i store striber ned
Jeg skriger panisk! Hjælp mig! Hjælp mig!

Drømmen svinder langsom væk,
frygten er i min krop længe efter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar