tirsdag den 26. maj 2015

Mit første bogstavrim

Mit første bogstavrim

 Jeg ville prøve at rime med forbogstaver,
men det blev vist noget møj, for intet rimer.
Men hov, Google siger, at det er et bogstavrim?
Så rimer jeg måske alligevel, selvom det er uden sammenhæng.
 
Maler mester mixer mønstrer
Mange matte mapper
Mary målte måtten
Marie mindes måren
Mads mås mimede
 
Mistral messer masse meddelelser
Missekat makker musen
Mis mister maren
Mit motto morser
 
Morten mopper Miriam
Mor målte mæslinger
Mogge måtte måbe
Moden mørk moder
 
Mærkelig Marty mønstrede
Mættede mælkesyre mørnes
 
Myren misser myrtekransen
Mylder myg mødes
Midten mødte modsatte mand
 
Bogstavrim blev det til,
mit allerførste, noget værre vås,
med tiden kommer der mere indhold,
indtil da må du nøjes med dette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar