lørdag den 18. februar 2012

Dans

Danseverdenen
Jeg har lige siddet og lavet dette billede ud fra en temaopgave der hed Dans

Dette  tema bragte minder frem fra min barndom,
Hvor jeg kan huske at jeg gik til standarddans…..
Men jeg kunne slet ikke finde rundt i alle trinene….
Så det stoppede jeg hurtigt med…….

Som ung blev det til discodans….
for det kunne jeg meget bedre…
For der var det lige meget hvordan jeg gebærdede mig….og det var sjovt….

Senere prøvede jeg at danse a la standarddans med fyrene…..
men jeg trådte dem over tæerne
det må havde gjort avs
Så vi måtte opgive og gå tilbage til discodansen/fri dans…  jubii tænkte jeg, det havde jeg det meget bedrer med…

Nu til dags er fri dans nu også min favorit……….
Og ingen bliver trådt over tæerne…………



Ingen kommentarer:

Send en kommentar