lørdag den 23. juli 2016

Kære bror Jan


Kære bror Jan
Din kære nevø André er rejst op til himlens Paradis
op til dig bror, som har været der over et år nu
håber du allerede har taget ham under dine vinger
og fulgt ham rundt i det forunderlige himmerige det er
se ham sidde på en sky og spille klaver for englene,
hans egne komponerede melodier
og set englene der danser i eufori over denne symfoni af musik

Kære bror Jan
Jeg græder mange tårer over at André ikke er her mere,
at han selv valgte at tage til paradiset
er meget svær at forstå
jeg må tro på, at han gjorde det, der i hans tanker var det bedste for ham
Nu er i to stjerner, som jeg vil spejde efter hver aften på himlen
tænde 2 lys når jeg øjner jer
lysets blafren bringer jeres dejlige smil til mig………

Min bror Jan døde d. 29. marts 2015
Min søn André døde d. 6. april 2016







Ingen kommentarer:

Send en kommentar